Monday, April 26, 2010

Tasjes





♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Klik hier om naar mijn Etsy-shop te gaan. * Click here to go to my Etsy-shop

Voor Koninginnedag was ik nog op zoek naar iets wat ik kon verkopen en wat geschikt is voor kinderen. Op Flickr kreeg ik van een van mijn contacten de tip om tasjes te gaan haken. Nu had ik dit al eerder gedaan, maar deze variant heb ik dit weekend bedacht. Voor de onderste heb ik een heleboel verschillende bloemen gemaakt dus daar gaan er nog veel meer van komen. De bovenste is een ode aan de aardbei! (-:

For Queensday I was looking for something I could sell that's suitable for kids. On Flickr somebody said I should make children's bags. Now I did make some bags before, but this idea came up this weekend. For the bag on the bottom I made lots of different flowers, so there will be more bags like that. The bag on top of this post is a strawberry :-)




7 comments:

  1. Heeee, die zijn leuk!

    Nog een beetje slagroom op de aardbei....????

    ReplyDelete
  2. Deze zijn kei leuk geworden, leif maar ook stoer.
    Succes met de verkoop.

    Gr van Claire

    ReplyDelete
  3. Oh, wat leuk zeg. Succes met de verkoop ervan!

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor alle complimenten!!

    ReplyDelete
  5. Hallo Annemarie,
    Erg leuk deze tasjes, gemaakt van Zpagetti?
    Ben zelf net een bloemetje van Zpagetti aan het haken om weg te geven als kadootje, maar zo'n tasje is ook leuk!
    Succes met verkoop ervan, gaat zeker lukken. Groetjes Maud

    ReplyDelete
  6. Hallo Annemarie,

    Ik ben de Zpagetti inderdaad aan het vlechten en dan met draad aan het vastzetten!
    Binnenkort volgt er nog wel een vervolg berichtje op mijn blog, ik ben toch ergens de mist in gegaan.
    Leuke tasjes hoor! Veel succes Koninginnendag!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  7. Lekker! Sorry that's as close as I can get to dutch. :) Your blog is so cute!

    ♥ Melissa~
    Pink Paper Peppermints

    ReplyDelete