Thursday, October 13, 2011

Mario!




























Een paar jaar geleden had ik een tijdje een Nintendo te leen, en in die tijd heb ik ontzettend vaak Mario gespeeld. Eigenlijk was ik er helemaal verslaafd aan :-) dus dit patroon doet meteen aan die tijd denken. Het patroon is op Etsy in deze winkel verkrijgbaar. Als je Mario ook kent, dan vindt je het gratis patroon van deze ster, deze paddestoel of deze andere hele bekende Mario-paddestoel: Goomba!

A few years ago I borrowed a Nintendo for some time, and during that time I played Mario a lot. Actually, I was an addict :-) so this pattern immediately reminded me of that time. The pattern is available on Etsy in this shop. If you know Mario as well, you'll probably like the free pattern of this star, this mushroom or this other very well-known Mario-mushroom: Goomba!

6 comments:

  1. o, geweldig dit! Als mijn zoon (9) dit ziet geeft hij me meteen een 'haakuitdaging' zoals hij dat noemt. Erg leuk om deze patroontjes zo op een rijtje te zetten, bedankt!

    ReplyDelete
  2. Oh I wish I could crochet, this would be an awesome Christmas gift for my boyfriend.

    ReplyDelete
  3. Tof, mijn kids zullen me morgen ook aan het werk zetten, vrees ik! Maar zoiets haakte ik nog nooit ;-)
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete