Wednesday, July 6, 2016

Crochet ducklings Pattern Giveaway

























Ik kan niet stoppen met kijken naar deze schattige eendjes. Zijn ze niet net echt? Ik zou er wel een heleboel van willen maken, en ze dan allemaal in de tuin zetten. Ik vond het patroontje op de blog van Clare. Ze verkoopt het patroontje hier in haar Etsy-shop. Vind je het leuk om Clare te volgen? Like dan haar Facebook-pagina hier. En ben je een Ravelry-fan? Dan kun je de patroontjes van Clare hier vinden. En weet je wat zo leuk is? Claire wil graag een patroontje van deze leuke eendjes weggeven aan een van mijn volgers. Mocht je winnen dan kun je het patroon via Ravelry downloaden, dus zorg dat je een Ravelry-account hebt als je meedoet aan deze giveaway. Wil je een kans maken? Laat dan hieronder een reactie achter of reageer op mijn facebook-bericht. A.s. zaterdag bij de start van Link Your Stuff maak ik de winnaar bekend. Succes!

I can't stop watching these cute little ducklings. Aren't they cute? I would love to make a whole bunch, and put them in the garden. I found the pattern on the blog of Clare. She sells the pattern here in her Etsy-shop. Do you want to follow Clare? You can like her Facebook-page here. And are you a Ravelry-fan? Find Clare's patterns here. And do you know what is so cool? Claire would like to give away a pattern to one of my followers. If you win, you can download the pattern through Ravelry, so make sure you have a Ravelry-account if you want to join this giveaway. Do you want to win this pattern? Leave a comment below or leave a comment on my facebook-post and I'll pick a winner this Saturday at the start of Link Your Stuff. Good luck!

18 comments:

  1. Nou ja, die zijn inderdaad nét echt! Prachtig!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  2. Wat een schatjes! Die zou ik wel willen maken :)

    ReplyDelete
  3. Deze zijn zo lief! En vliegen nooit uit!
    Groetjes
    Annemiek Westra

    ReplyDelete
  4. Wat een lief stel. En ze groeien nooit op :)

    ReplyDelete
  5. Oh, wat lief! Dat patroontje zou ik graag willen hebben.

    ReplyDelete
  6. These little ducks are the cutest thing I have seen crocheted. X

    ReplyDelete
  7. Oooo ze zijn echt heel lief en net echt! Ik zou ze dan maken voor mijn dochter die altijd al gek is op eendjes. Ze is al 26 hoor:) maar kan wel n oppepper gebruiken.
    Groetjes
    Annemieke

    ReplyDelete
  8. Oooo ze zijn echt heel lief en net echt! Ik zou ze dan maken voor mijn dochter die altijd al gek is op eendjes. Ze is al 26 hoor:) maar kan wel n oppepper gebruiken.
    Groetjes
    Annemieke

    ReplyDelete
  9. They are so cuuuuuuuuuute !!!
    Anna

    ReplyDelete
  10. Prachtig! Wat zou mijn zoontje Bram daar blij van worden.

    ReplyDelete
  11. They are soooo cute! I would love to win the pattern!

    ReplyDelete
  12. O wat een cuties. Ik heb dit jaar (in Den-Haag) nog geen 1 jong eendje gezien, wel jonge zwanen en jonge nijlganzen. Heb ze dus erg gemist en zou ze graag willen haken :).
    Groetjes Yvonne

    ReplyDelete
  13. They are sooooooo cute ♥♥♥
    Greetings, Sabine

    ReplyDelete
  14. Love your blog! Love these ducks! I have a friend who would go crazy over these! I sooo want to make them for him!

    ReplyDelete
  15. Wat een schatjes, ik loot graag mee

    ReplyDelete
  16. Nog net op tijd om mee te doen??
    Wat een super schattig patroontje!
    Groetjes Monique

    ReplyDelete
  17. What a CUTE pattern! -Marci @ Stone Cottage Adventures

    ReplyDelete